vrijdag, januari 4

BEAUTY | Lippenbalsem


7 opmerkingen:

  1. Haha leuk!
    Toch wel grappig, een lippenbalsem verslaving!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk om te weten! lippenbalsem is iets wat ik heel erg veel gebruik in de winter! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha lippenbalsem verslaving, echt leuk!

    Liefs Marieke,
    2NDtheytalk.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post! Mooi in elkaar gezet ook (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave post, hier heb je nog eens wat aan! :D
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig post, weet ik nu meer erover. Zelf smeer ik vaseline alleen in de ochtend en heel af en toe gedurende de dag, voor mij is verslaving bijna niet mogelijk toch? Btw je hebt een leuke blog, ik volg je op bloglovin. Liefs, Mayara Esther

    BeantwoordenVerwijderen

i really appreciate all the comments!
and i'll always try to send you a comment back!