maandag, januari 7

TIPS | Manieren om je föhn te gebruiken


6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een handige tips!
    Vooral die van de wimperkruller zou ik nooit op zijn gekomen, ga ik zeker een keer proberen!
    En om je schoenen op te warmen is ook een hele handige :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Dat van die schoenen deed ik al. Ik dacht dat iedereen mij compleet gestoord zou vinden, maar bllijkbaar zijn er dus nog die zo denken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handige tips!
    Dat met de schoenen doe ik wel eens :) Ook als mijn schoenen helemaal nat zijn föhn ik ze soms wel eens!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha, geniaal zeg! Nooit gedacht dat je je föhn voor zoveel doeleinden kunt gebruiken :) Ik heb wel eens geprobeerd om een kledingstuk te föhnen, maar dat lukte niet echt moet ik toegeven...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Handig tips, sommige wist ik niet eens hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handige tips! Dat met die wimperkruller doe ik wel eens als ik een feestje heb. En dat met die schoenen is geniaal, die ga ik ook eens uitproberen! :)

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen

i really appreciate all the comments!
and i'll always try to send you a comment back!